August 27, 2011

Tragedi 27 ogos 201


Assalamualaikum.. Alhamdulillah sesudah berbuka kenyang la adat kata =p .. Keluar je baru sekejap on the way nak balik ke kuala terengganu dari kelulut marang, nasib 'baik' sket, ada kereta Viva tiba2 nok corner U turn .. Apa lg, takleh fikir panjang doh,terlampau dekat..Doommm..tiada kata dapat aku ucapkan..just diam,tutup mata..aku xleh bende2 macam ni..main genting pun skali je,,pahtu serik doh..aku dokleh main bende2 bahaya ni seperti kete accident ke..huhu..1st time aku accident kete and aku xnk berulang lagi doh insyaAllah..seram kot bagi aku..HUKUM ADAT, NASIB BAIK PAKAI SEAT BELT.Kalo x, kepala ambe da lama 'hilang' entah ke mana..Thanks ya Allah,panjang umur lg..huhu...pe2 hal,naik kete pakais seat belt lu, kalo bowok time hujan naik 60km/hour je doh la..huhu..bereh,selamat beramal,pakai seat belt, doa bnyok2 =p ..slmt berpuasa..oh ye, tidak lupa kepada ahli permata serta POK LI sendiri yang sanggup datang ke hospital.Terharu ..huhu...ahli2 permata,peja,dll...

No comments:

Post a Comment