June 4, 2012

Selesai seminar

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang telah menyempurnakan keajaiban sunnatullah-Nya. Semuanya berlaku terlalu pantas dan aku jadi takut, takut tidak termasuk dalam golongan orang yang bersyukur. Moga rahmat dan ehsan Allah senantiasa tercurah kepada kita semua, amin. Begitu banyak kisah suka duka perjalanan menuju seminar. Dari jatuh sakit pada akhir Januari 2012, kawan aku tidak dapat masuk seminar hanya semata-mata dia tersalah cakap sewaktu latihan presentation. Sebab? Sebab time tu kepala dia celaru kawan serumah dia hilang motor, dia jadi blurr time present. Tup tup tak dibenarkan seminar. Nasib tak baik sket. InsyaAllah, dia seminar sept nanti.

Tengah2 nak prepare seminar, aku dapat typhoid. Huhu.Then, untuk menghadiri juga seminar tanpa persiapan yang cukup aku hancur time discussion, banyak tak dapat jawab and even aku tahu jawapan aku just buat2 tak tahu sebab dah takde suara nk cakap. Lemah.. Huhu

K la, time to go back to hospital. Doakan hamba cepat sembuh.Huhu.
yezzaaa.....

No comments:

Post a Comment