May 31, 2012

Road to seminar June 2012

Agak kalut dan mengelirukan.. Sebelum draft dihantar terlebih dahulu kena check dengan supervisor dan co supervisor. Yang supervisor ok, xde masalah. Yang Co- masalah sket sebab dia kata aku jarang jumpa dia. Aku selalu je g bilik dia tapi dia xde, nak buat mcm mana. Tapi aku just diam jela dia kata camtu. Dia pergi umrah lah, jakarta lah. What to do. Hehe. So i suggest better amik supervisor seorang dah ok.

Selepas di edit dan approved by supervisor. Aku pergi kat admin offiice nak serahkan draft aku untuk seminar next week. Then Pak Antot admin kat situ cakap photocopy 15 copy. Okeh, settle. Then, aku rasa tak sihat sket. Rasa nk g check kat hospital maybe. Later lepas da settle semua seminar nih!! dan remedial exam bioteknologi aku. Tak sabar woii nak keluar dari kampus ni..hhu..

No comments:

Post a Comment