May 24, 2012

cermin di depan

Pandang cermin di depan, anda akan dapat 2 wajah. I concluded that 1 wajah adalah inside, 1 wajah adalah outside. Apa tu? Itu sebenarnya sifat orang yang depan lain, belakang lain. Wahh, gempak..Nak dengar lagi, explain more?

Okeh, pasti kita semua ketahui zaman sekarang jauh sangat berbeza 10-20 tahun dahulu. Sifat-sifat manusia banyak berevolusi dengan perederan masa. '"Jauh perjalanan byk jumpa ragam manusia".. Its correct i guess. So many people actually just behave like 'Depan lain belakang lain'.. But to follow the flow, better u just kept silent and see what happen next. It is interesting. Haha. Its just like a game.

Begitu banyak orang berdebat pasal perkauman dan sebagainya, menjaga hak dan lain-lain. Tapi-tapi adakah anda tidak berfikir realiti yang sebenarnya? Wes, berbelit la, xpaham. Haha. Xpe2, i takes time to digest it..

Zaman universiti adalah zaman transition dari alam remaja bangku sekolah ke alam pekerjaan. Banyak cabaran di sini beserta dengan halangan manusia, bukan halangan belajar yang banyak tapi halangan2 lain.. Jadi, keazaman dalam menghadapi segala kerenah itu mental dan fizikal harus kuat... Gd luck and all d best kepada yang lepasan SPM yang baru nak masuk universiti.. Enjoy your life then but still remember stay within the limit..

Stay tune. Mode teraburr. Haha

 

No comments:

Post a Comment