April 3, 2011

Malam yang full

Assalamualaikum dan salam sejahtera=)..

7pm, lepas solat isyak cepat2 aku pergi naik atas rumah member nak tengok bola Pelita Jaya versus Persijab.. @ minit ke-10, sebagaimana sinonimnya dengan Safee Sali, gol tercetak juga melalui tendangan gunting yang cantik untuk memberikan gol pertama buat pelita jaya. Congrates=). Kemudian, gol kedua pelita jaya diperolehi dari Joko, pemain muda Indonesia yang berbakat besar. Jadi, score akhir 2-0 dengan perlawanan dimenangi oleh Pelita Jaya. Overall, aku just nk komen gol safee sali walaupun cantik namun menurut aku agak berbahaya kerana kemungkinan kaki dia untuk terkena players lain agak besar. Aku pernah tengok time Pelita lawan Persib bandung kaki safee sali hampir terkena pemain Persib, bukannya kene bola! so, menurut aku tindakan yang sebegitu agak berbahaya. Hopefull, gol cantik dengan cara lain seperti sepakan dari kotak penalti atau tandukan dapat dihasilkan.

Latest news, hujan lebat sebentar menengelamkan bandar Medan. Diharapkan keadaan di sana kembali normal. Oh ye, malam ni ada anugerah ABH ke? Sebab lagu anuar zain 'sedetik lebih' banyak orang uag post kat facebook. Layan jugak lagu ni.huhu..

Malam makin larut, esok ada kelas. So, jom kita masuk tidur. hehe

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA

2 comments: