April 3, 2011

Mengisi masa lapang

Assalamualaikum.hei hei. hehe.. Petang yang indah, rase tenang melanda diri ini. Dapat chatting dengan someone nung jauh di sana. Hoho..
Sambil menelaah pelajaran Pharmaceutical Solid technology, dibantu dengan line internet yang agak baik maka dapat mendengar radio era.fm secara live non-stop.. Tadi time tengok youtube, ada new utuber dengan nickname aimanazlan90. Dia banyak membuat video berkaitan dakwah.Bravo bro=)

haishh, lamanya result exam 1st nak keluar. huhu. bukan apa, just takut dengan result exam. InsyaAllah tawakkal jela.. Maybe besok 4 april 2011 result akan keluar. Kalo da dapat result exam yang 1st baru senang sket nak prepare untuk exam kedua (final exam) yang dijangka pada bulan mei ini. mei? mei? hoho. Itu menandakan jun telah hampir.hehe. Malaysia,wait for me=) Tak ade alasan lagi untuk berlengah-lengah. Sikit je lagi then cuti 2 bulan lebih menjelma insyaAllah. Oh ye, tadi baru berbalas komen di Fb dengan kawan yang belajar di meiji University,jepan. Dia da balik malaysia dan akan bekerja kat s.alam nanti. Congrates bos=)

Hidup tak selalunya indah, langit tak selalunya cerah. Talk less, do more. Jom study study.hehe..

1 comment: