April 18, 2011

Mood terjun ke bawah

Assalamualaikum my fellow friends out there=)
Sori title kurang manis.. huhu.. 14 April 2011 adalah tarikh yang agak mendebarkan bagi aku.. Aku terlambat sampai ke kelas 20 minit. Apabila jari jemari ini cuba untuk membuka pintu ruangan kuliah, tiba-tiba,krek krek, tak dapat dibuka. Perasaan cemas mulai menguasai diri. Kelas pada pagi hari itu sangat penting kerana briefing lab untuk 19 April 2011. Akibatnya, aku tidak dibernarkan memasuki praktikum dan berita yang paling sedih kalau tidak dapat cari waktu yang kosong untuk buat lab maybe lab akan ditangguhkan untuk dibuat sewaktu musim cuti! Dugaannn, i just accept it=) Akan ada hikmah pastinya. Sape suruh datang lambat ke kelas.huU. Actually, itu adalah 1st timer aku datang lamabt sket ke kelas. Kebiasaannya aku datang awal ke kelas. Itulah namanya takdir=). Sebagai contoh, ada satu kes, mamat ni suke sangat kt motor die. Tiap2 hari kalo pergi mane2 tempat pasti dikunci lebih untuk safety. Tetapi, pada satu hari tu mamat ni lupa nk kunci lebih motor die. Tup tup, lesap motor die.haha Itu namanya takdir=) Just B redha. InsyaAllah, akan mematangkan lagi ke depannya insyaAllah. Ditambah, cik AR yg banyok ckp suruh sabar even dalam hati ni bercelaru je fikiran.huhu..

Oyeah, esok lab last untuk physicochemistry. Kenapa aku lega? Sebab dalam seminggu tu ada 4 lab dan satu lab akan memakan masa 4 jam secara am nya. Letih wes. haha. Tahu la nama pun teknologi farmasi tapi agak2 r wes.huhu.. Then, 24 April 2011 insyaAllah will go to karawang stadium, gonna watching safee saliii kick the ball.haha

Mata yang BULAT ini makin mengecil,menandakan waktu untuk tidur.huhu..yeeezaaaa,gd nite everybody=)

1 comment:

  1. motor hilang tu,is it yours?
    ai peminat safee sali,tolong lah tendang tuk safee sali sekali.tengok saje x bes. :D

    ReplyDelete