October 15, 2011

Catatan 23:15

Semalam kepala berdenyut dan sakit sekali terasa di sebelah kanan, tak dapat tidur. Aku tak tahu kenapa kerana ini adalah kali pertama mengalaminya. Untuk balas balik kut kut la aku kurang tidur ke ape sebab tekanan aktiviti harian yg agok serabut =p, lepas solat subuh aku tidur dan bangun waktu zuhur.hehe. Even sakit lagi kepale tp da ok sket now. Thanks ya Allah=)

lama aku xkacau AR, maklum la wes, kene hati-hati sket sekarang ni.hhe. Walaupun aku tak selalu chatting, atau sms dengan tapi tiap2 hari aku usha dari jauh.hha. Aku mmg busy sket bulan ni, penuh dengan exam, seleksi badminton lagi, masalah2 luar lg, praktikal lab lagi. Berapa banyak letih la.huhu.

Tobak dop nawok sikit, rase nk cepat2 abiskan semester ni. Sem ni paling busy aku rase selama aku hidup hampir 4 tahun kat Bandung nih! Aku duk mikir, belajo jangan r susoh2 ngat, bukan apply pun.Teori skema semata2. Time kerja baru belajar betul2, at least berbaloi orang kate sebab kita belajar dan kita apply melalui kerja yg kita lakukan sehari-hari. Aku rase gitu r..korang semua rase lain aku dop tahu.hehe.

Alrite, mata da makin comel. Nak g tdo lu.Chow lu.

sekian

7 comments:

  1. isk, sakit kepale? x amik panadol? now dah ok je la?
    huhu. lame x kacau n lame x dikacau..

    ReplyDelete
  2. yep, Alhamdulillah, pakai miyak angin cap kapak..sekali2 say YES to penadol, kene royak NO.huhu

    xde r..sy xnk bergantung pada penadol..mikir dunia kuat ngat ekpong.tu Allah bg peringatan sket.kubur kata mari, dunia kata pergi.huhu

    nk kacau gane..fb gile,xleh nk masuk..tenet slow...pelik tul tenet sini.

    ReplyDelete
  3. ooo, tp kalu x tahan sgt boleh je ambik sekali sekala.. kalu melarat sgt ke, gi je klinik. ape2 hal, kena take care lebih2 sket tau.. tc always :)

    ReplyDelete
  4. ahaks, insyaAllah.Doc alia kan ade,apa susah =p

    tak tahu r,sy amik je farmasi tp xsuka makan obat,if terpaksa amik la jgak..Kat israel, dikatakn mereka ada negara paling aju dl vaksin.diorng xmkn obat kimia pun tp jd supplier kepada negara2 lain! diorng makan habbatul sauda bnyk..sebab diorng tahu effect obat kimia moden sangat2 bahaya.Padahal kalo xsilap obat kanser da ada tp diorng putar belit mcm mane ntah.kalo x,xlaku r alat2 chemo,obat chemo etc..

    ReplyDelete
  5. *ada=adalah, dl=dalam, aju=maju =p

    ReplyDelete
  6. doc alia... :P
    yep2, sy mcm pernah dengar, tp, at least ade kalanye ubat tu pntg. mybe sbb awak lebih tau, mendape ade dlm ubat, thats y awak lbh brhati2.

    mybe sy lbh baek x tau. sbb sy kuat ngt gntung ngan panadol :P

    ReplyDelete
  7. mcm mane awak xnk tahu..kalo xsilap dunia perubatan seme da tahu pasal effect panadol

    sy pernah jupe doc kt sini,sy ckp sy sakit biasa je ni apsal kene antibiotic plak..then sy ckp kt indo antibiotic resistency da merebak teruk..die ckp mane ade..berat tul..patut la sket2 bg antibiotic...parah tul..rosak bakteria baik dlm badan

    ReplyDelete