October 28, 2011

Dr. Fadzilah Kamsah: Lelaki suka perempuan macam mana

Hoayeahh, aku pun pelik kenapa aku layan sangat THR gegar Permata Pantai Timur ni.Huhu. Banyak kot lagu2 jiwang. Tapi adik aku akan marah. Dia cakap lagho teh. hehe. Bdak kecik yg aku sayangi.

Ni aku bahaskan sket pasal apa yang Dr.Fadzilah Kamsah ckp dalam THR gegar tadi. Ciri-ciri wanita idaman lelaki. Macam mane ek?Jom, kita terjah satu per satu. Like below (mcm ayat dalam report la plak =p ):

1. Lelaki tak suka perempuan yg pandai tunjuk pandai. Lelaki suka wanita pandai kerana menurut aku itu penting untuk generate benih yg bagus nnti.hik3. 'Org tganu kata jgn wat bijjok ngat'.

2. Lelaki tak suka perempuan yg cerewet sangat.Examples: eh awak geli la, eh awak sy xleh la tempat2 mcm tu,sy nk tmpt yg standard, eh awak sy xsuka hidup susah la..!! Lelaki suka perempuan yg terima seadaanya. Bak kata, Qana'ah.hihi.

3. Lelaki tak suka perempuan ckp ''no, u r wrong! Based on wikipedia bla bla''. Bagi aku yg mcm ni mmg serabut perut nk layan. Low profile sudey.kan kan!

4. Lelaki suka perempuan yg memahami dan cuba memahami sifat dan pemikiran lelaki. Dia paham lelaki tu jenis mcm mane seperti pemarah dan suka naik bengang ke,then cepat sejuk balik ke,etc. Maybe lelaki tu nampak tegas,serius tetapi dia agak manja dan memerlukan perhatian yg lebih.auwww macho aka lembik sial.haha.. TAPI bg aku untuk ini sang lelaki perlulah juga cuba memahami sifat dan kerenah perempuan.Baru adil.Xkan org nk layan mung jah tapi mung dok layang org lain op?huhu.

Renung-renungkan dan erkk selamat beramal ek?haha

1 comment:

  1. Permanent Doctor Diperlukan (Urgent!)

    Greetings !

    Kami mempunyai sebuah klinik di Pusat Komersil Bandar Sungai Long Kajang & dalam proses untuk membuka sebuah lagi cawangan klinik di Ampang. Kami sedang mencari Potential Doctors yang berminat untuk menyertai kami. Details seperti berikut : 

    Vacancy - 1 Permanent Doctor (Denai Alam) - offering RM7000/month 

    Requirement 
    - preferably doctor wanita yang peramah kerana kami ramai patient wanita & kanak-kanak 
    - doctor with valid APC 
    - flexible (boleh adapt dengan perubahan jadual klinik) 
    - high tolerance level 
    - High discipline level 

    Yang berminat boleh menghubungi Ir. Aznial Rahmat di no 012-3129264 atau email CV ke aznial@gmail.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete